FordĂtĂĄs lĂŠtrehozĂĄsra kerĂźlĂŠsĂŠre kell sor kerĂźlnie
Javaslom egy hivatali nyelv reformbizottsĂĄg megalapĂtĂĄsĂĄt. TĂśbb mint fĂŠl napomba kerĂźlt keresztĂźlverekednem magamat annak a telepĂźlĂŠsszabĂĄlyozĂĄsi tervnek az elsĹ Ăśt oldalĂĄn, amit holnapra kĂŠne lefordĂtani, mĂĄr csak 45 oldal van hĂĄtra. Pedig magyar az anyanyelvem. Most mĂĄr ĂŠrtem miĂŠrt adtĂĄk oda nekem referenciamunkakĂŠnt. Ez a dolog megĂśli az agyat. ElĂŠgeti a fĂŠltekĂŠket. Gyilkos impulzusokat kĂźld vĂŠgig a neuronokon, amik nagyfeszĂźltsĂŠggel pĂśrkĂślik szĂŠjjel az ember agykĂŠrgĂŠnek jobb sorsa ĂŠrdemes kĂśzpontjait. Nincs mit csodĂĄlkozni azon hogy Ăźveges tekintetĹą zombik vegetĂĄlnak kĂśzigazgatĂĄsunk papĂrtĂłl roskadozĂł ĂrĂłasztalai mĂśgĂśtt. A terv elĹzetes vĂĄltozatĂĄt 17 (azaz tizenhĂŠt) hatĂłsĂĄgnak kellett elkĂźldeni vĂŠlemĂŠnyezĂŠsre. Nem bĂrom ĂŠn mĂĄr eztet. NĂŠzd meg inkĂĄbb ezt a Rolls Royce Phantom VI Frua Drophead CoupĂŠt , Pietro Frua egyik utolsĂł munkĂĄjĂĄt, ami kĂŠt ĂŠvig kĂŠszĂźlt OlaszorszĂĄgban egy svĂĄjci konzul megrendelĂŠsĂŠre.