karmafactory.hu

Engineering the consequence

718

Kategória: negatĂ­v karma — Zsee at 5:02 du. on Hétfő, december 20, 2010

Az EU-ĂĄtlaghoz viszonyĂ­tott 271%-os egy főre eső GDP ellenĂŠre Luxembourg cityben nem jut erőforrĂĄs a jĂĄrdĂĄk takarĂ­tĂĄsĂĄra. Ma reggel fĂŠlmĂŠteres hĂłakadĂĄlyokon kellett ĂĄtkĂźzdenem magamat biciklivel, lĂŠvĂŠn mĂŠg mindig ez a leggyorsabb kĂśzlekedĂŠsi eszkĂśz a lebĂŠnult vĂĄrosban. EmlĂŠkeztetett a dĂŠl-afrikai helyzetre, ahol is aki a kĂśzĂştkezelő szempontjĂĄbĂłl embernek minősĂźl, az autĂłval kĂśzlekedik, azĂŠrt a jĂĄrda mĂŠrete minimĂĄlis, a gyalogĂĄtkelőn pedig az őslakosok fizikumĂĄhoz optimalizĂĄlt 10 mĂĄsodperces időtartamra van zĂśld jelzĂŠs, annyi idő alatt kell ĂĄtfutni a nĂŠgysĂĄvoson. A piros hĂ­don ĂĄtvezető főútrĂłl a havat a jĂĄrdĂĄra hĂłekĂŠztĂŠk, szabĂĄlyos hĂłsĂĄncot alakĂ­tva ki a zebra előtt, gondolom azon megfontolĂĄs ĂĄltal vezĂŠrelve, hogy a tisztessĂŠges bierger autĂłval jĂĄr dolgozni. Így tĂŠrdig ĂŠrő hĂłban kellett ĂĄtemelnem a bringĂĄt, majd a munkahelyemnĂŠl szembesĂźltem vele, hogy hiĂĄba lenne kĂśtelező a kĂśzĂŠpĂźletek előtt jĂĄrdĂĄt takarĂ­tani, ezt is magasrĂłl leszarjĂĄk. Arra viszont vettĂŠk a fĂĄradsĂĄgot, hogy a hatĂłsĂĄgok sajtĂłkĂśzlemĂŠnyt adjanak ki, miszerint a helyi jogszabĂĄlyok ĂŠrtelmĂŠben “et ass verbueden, dofir de Motor lafen ze loossen“, azaz 49 eurĂłs bĂ­rsĂĄg terhe mellett tilos ĂĄllĂł autĂłt jĂĄratni felfĹątĂŠs, bemelegĂ­tĂŠs vagy egyĂŠb okok miatt.

1 megjegyzés »

Megjegyzés > Gyuri

2010. december 20. @ 23:03

ebedidoben a varosba mentem, majd onnan az Auchanba es vissza be - kb. hasonlo gondolatok tamadtak bennem, kiegeszitve, hogy nemely buszmegallok szinten kimaradnak a takaritas alol - allni es varakozni lehet, fel- es leszallni mar kevesbe…

RSS hírcsatorna a bejegyzéshez kapcsolódó megjegyzésekről. TrackBack URI

Mondd el a véleményedet!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>