karmafactory.hu

Engineering the consequence

Az ugar celebritásai

Kategória: semleges karma — Zsee at 3:42 de. on Péntek, november 25, 2011

Szóval van ez a Bazaar International de Luxembourg, ahol minden nemzet a saját standján próbálja építeni az országimázst, etetni és itatni a látogatókat, továbbá teríteni a helyi feltörekvő iparművészek termékeit. És nem mellesleg a nagyhercegi párról készített egyik tavalyi fotómmal próbálják reklámozni a fényképpályázatukat. Szóval ma délután szögeljük össze a magyar standot (friss munkanélküliként ráérek ugyanis), erre odajön egy idősebb angol vagy francia hölgy (nem tudtam megállapítani, akcentus nélkül beszélte mindkettőt), leszólít, és elkezd velem Tarr Béláról beszélgetni, hogy a Werckmeister harmóniák az egyik kedvenc filmje, és hogy A londoni férfi mennyire a képernyő elé szegezte (közben kezemben a kalapács). Kérdeztem, ismeri-e a Sátántangót, a magyar irodalom Csomolungmáját (és itt kérek most elnézést Kertésztől, Esterházytól és Egy családregény végétől) egyben Tarr Béla mesterművét, ahogy háromnegyed órán keresztül vonul a marhacsorda, továbbá Irimiás (Víg Mihály, a nap az apa, ki más) és Petrina percekig gangol ikersztalkerként a Viharsarok szélfútta, tarkovszkijos házai között, és a macska effektív állatvédelmi lobbi hiányában patkányméregtől múlik ki ríltájm Estike kezei között a filmvásznon, csak nézve, ahogy telik az a kurva élet. Mondja erre, van-e meg nekem, mer’ akkor kérné kölcsön. Mondtam sajnos nincs, erre riposztol, hogy semmi gáz, akkor most hazamegy és megnézi mégegyszer a Werckmeister végét. Beszarás. Nos, akkor megkérdezném újfent, hogy milyen kárt is okozott nekünk Tarr Béla?

Nincsenek megjegyzések »

Nincsenek még megjegyzések.

RSS hírcsatorna a bejegyzéshez kapcsolódó megjegyzésekről. TrackBack URI

Mondd el a véleményedet!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>