karmafactory.hu

Engineering the consequence

658

Kategória: semleges karma — Zsee at 5:28 du. on Kedd, július 27, 2010

Picit csípősek most errefelé a reggelek, jó érzés volt reggel pólóban eltekerni a kabátban és pulóverben mászkáló emberek mellett. Iggy Pop a fülben, a franciaórák a város vége tábla melletti épületben vannak az autópálya mellett, odafelé örömmel tapasztaltam, hogy az intenzív kurzus második hetére a Gasperich-i kb. 20%-os emelkedőt egyre nagyobb áttétellel és egyre gyorsabban abszolválom a dugóban veszteglő autók között. Apropó autók: olybá tűnik h itt 50 felett állampolgári kötelesség angol veteránautókat birtokolni, a múlt hónapban szinte egymás mellett állt egy Triumph Spitfire és egy TVR 3000-es a szomszéd utcában, tegnap este pedig amikor futni mentünk, egy alkesz hajléktalannak kinéző arc az utcánk végén éppen megjáratta eredeti állapotban levő Jaguar E-Type-ját. Tizenkét darab negyvenéves henger bugyborékolt benne komótosan, a sze manyifikre pedig gazdája szerényen mosolygott és elmormolt egy udvarias merszit.

1 megjegyzés »

Megjegyzés > Zsee

2010. július 28. @ 20:49

Ma benéztem a kapun, ahonnan a Jag jött ki tegnap, nem egyszerű E-Type, hanem a könnyített versenyváltozatnak néz ki, amit 1963-64 között gyártottak. Kizártnak tartom, hogy ez egy eredeti példány legyen, szerintem átépítés, mert egyrészt a gyári Lightweight E-Type-oknak sorhatos motorjuk van, másrészt elég kicsi a valószínűsége, hogy egy ennyire ritka autót pont pár házzal arrébb tároljanak egy puttó garázsban.

RSS hírcsatorna a bejegyzéshez kapcsolódó megjegyzésekről. TrackBack URI

Mondd el a véleményedet!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>